załącznik nr 2
Załącznik nr 2 regulaminu konkursu multimedialnego "Cuda Eucharystyczne"
REGULAMIN REALIZACJI – ODBIORU NAGRODY
1. Współorganizatorem i fundatorem nagród w konkursie "Cuda Eucharystyczne" jest Lesław Barczyński – LeoVision Fotografia.
2. Nagrody w konkursie to:
– I miejsce – komunijna, plenerowa sesja fotograficzna + 2 wydruki o łącznej powierzchni 1 mkw
na płótnie
– II miejsce – komunijna, plenerowa sesja fotograficzna
– III miejsce – wydruk wielkoformatowy o łącznej powierzchni 0,5 mkw na płótnie
– dla pozostałych uczestników konkursu – ceny promocyjne na sesje foto – rabat 50%
3. Laureaci wybrani przez komisję konkursową zobowiązani są do kontaktu z LeoVision Fotografia w celu ustalenia terminu odbioru nagrody nie później niż w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia wyników – dotyczy także osób chcących skorzystać z ceny promocyjnej.
4. Plenerowa sesja fotograficzna – odbywać się będzie w ustalonym wspólnie terminie i miejscu, nie dalej jednak niż 15 km od Zielonej Góry. W sesji mogą uczestniczyć:
a. po sronie LeoVision: fotograf + ewentualnie technik
b. po stronie laureata: dziecko komunijne, rodzice, rodzice chrzestni, rodzeństwo.
Czas trwania sesji łącznie z ewentualnym dojazdem nie może trwać dłużej niż 4 godziny.
Scenariusz sesji powinien być zaplanowany przed jej realizacją. Poroponowany jest przez rodziców lub fotografa. Scenariusz może być w nieznacznym stopniu modyfikowany w trakcie trwania sesji.
5. Przerwanie sesji. W przypadku gdy do sesji dołączą inne osoby niż wymienione w pkt. 4b fotograf ma prawo przerwać i zakończyć sesję bez jej ponownego wznawiania.
6. Wydruki na płótnie – fotograf wydrukuje wybrane przez laureata zdjęcia z sesji na płótnie i przekaże je laureatowi w terminie do 14 dni od daty przekazania do druku. Do wydruku mogą być wykorzystane także zdjęcia inne, przekazane przez laureata.
7. Zdjęcia – laureat otrzyma od Fotografa pakiet (20-40) zdjęć-miniatur, z których wybierze do 10 szt, które fotograf przekaże w oryginalnym rozmiarze do własnego wykorzystania (druku, publikacji, itp) w formie plików graficznych JPG przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail laureata.
8. Przed przystąpieniem do sesji foto laureat podpisze stosowną umowę z fotografem (TFP), która jest nieodłącznym elementem realizacji sesji i jest obowiązkowa.
9. Fotograf ma prawo wykorzystać do 5 wybranych i zatwierdzonych przez laureata zdjęć do własnego portfolio (wydruk, publikacja www).
Podstawowe ceny plenerowych sesji foto:
1. Godzina pracy fotografa – 300,00 zł
– w cenie jednej godziny pracy: wykonanie serii (30-60) zdjęć, wybór, obróbka komputerowa i
przekazanie do 5 zdjęć w formie elektronicznej
– cena obejmuje pracę z jednym modelem (nie dotyczy sesji konkursowych)
– godzina pracy nie obejmuje czasu dojazdu
2. Dojazd (dotyczy miejsc poza Zieloną Górą) – 5 zł/ km
Ceny za dodatkowe usługi do wglądu u fotografa. Przy sesjach dłuższych istnieje możliwość negocjacji cen.